Reviews van echte klanten

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze reparaties en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door KiyOh. KiyOh heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hieronder:

Het doel van KiyOh is om alleen echte reviews van onze klanten te verzamelen. Daarom publiceren zij alleen reviews die afkomstig zijn van onze klanten. Dit zijn klanten die na een reparatie worden uitgenodigd om een beoordeling achter te laten.

Als KiyOh ziet dat een beoordeling wordt geplaatst zonder uitnodiging volgt een handmatige check om de echtheid van deze review te controleren. In dat geval vragen zij altijd om een bewijs van reparatie. Indien niet kan worden aangetoond dat er een reparatie heeft plaatsgevonden, wordt de review alsnog verwijderd. Dit gebeurt altijd binnen 72 uur. De quarantaineperiode voor reviews met een onvoldoende score vervalt per 1 juni. Steekproefsgewijs controleert KiyOh de automatisch geplaatste beoordelingen. Het is hun doel om bedrijven te helpen bij het verzamelen en publiceren van geverifieerde klantbeoordelingen. Of deze nu neutraal, positief of negatief zijn. De oriënterende klant kan op basis van deze beoordeling zelf de afweging maken om een reparatie te laten uitvoeren.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.


©Copyright 2013 - 2023 | Alle rechten voorbehouden | Mobile Repair Company
KvK nummer: 58917454 | BTW nummer: NL002247808B24

Linkpartners