Reviews van echte klanten
Wij vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze reparaties en service. Onze reviews worden daarom, onpartijdig beheerd door KiyOh. KiyOh heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hieronder:
Het doel van KiyOh is om alleen echte reviews van onze klanten te verzamelen. Daarom publiceren zij alleen reviews die afkomstig zijn van onze klanten. Dit zijn klanten die na een reparatie worden uitgenodigd om een review achter te laten.
Als KiyOh ziet dat een review wordt geplaatst zonder uitnodiging volgt een handmatige check om de echtheid van deze review te controleren. In dat geval vragen zij altijd om een bewijs van reparatie. Indien niet kan worden aangetoond dat er een reparatie heeft plaatsgevonden, wordt de review alsnog verwijderd. Dit gebeurt altijd binnen 72 uur. Steekproefgewijs controleert KiyOh de automatisch geplaatste reviews. Het is hun doel om bedrijven te helpen bij het verzamelen en publiceren van geverifieerde reviews. Of deze nu neutral, positief of negatief zijn. De oriënterende klant kan op basis van deze review zelf de afweging maken om een reparatie te laten uitvoeren.
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.