Opname
Alle telefoongesprekken worden door ons opgenomen voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. Hiervoor hanteren wij onderstaande richtlijnen.
Wat doen wij met de opname?
- Het telefoongesprek wordt gedurende 60 dagen bewaard;
- Het telefoongesprek kan gebruikt worden voor trainingsdoeleinden;
Enkele voorbeelden zijn:
-
- Om achteraf een telefoongesprek te evalueren;
- Om te controleren op klantvriendelijkheid.
- Het telefoongesprek kan worden gebruikt voor kwaliteitsdoeleinden;
Enkele voorbeelden zijn:
-
- Om de gemaakte afspraken te controleren;
- Om bij een conflict te bemiddelen.
Wat zijn jouw rechten?
- Je mag te alle tijden een kopie van een telefoongesprek opvragen, indien je dit wenst volg je onderstaande stappen:
-
- Vul het onderstaande formulier compleet in;
- Vul in het veld telefoonnummer, het telefoonnummer in waarmee je gebeld hebt;
- Vul in het veld datum, de datum van het telefoongesprek in, wat heeft plaatsgevonden;
- Omschrijf waar het telefoongesprek ongeveer over ging.
Zodra wij de aanvraag hebben ontvangen, zullen wij deze zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.