Opname

Alle telefoongesprekken worden door ons opgenomen voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. Hiervoor hanteren wij onderstaande richtlijnen.

Wat doen wij met de opname?

  • Het telefoongesprek wordt gedurende 60 dagen bewaard;
  • Het telefoongesprek kan gebruikt worden voor trainingsdoeleinden;

Enkele voorbeelden zijn:

    • Om achteraf een telefoongesprek te evalueren;
    • Om te controleren op klantvriendelijkheid.
  • Het telefoongesprek kan worden gebruikt voor kwaliteitsdoeleinden;

Enkele voorbeelden zijn:

    • Om de gemaakte afspraken te controleren;
    • Om bij een conflict te bemiddelen.

Wat zijn jouw rechten?

  • Je mag te alle tijden een kopie van een telefoongesprek opvragen, indien je dit wenst volg je onderstaande stappen:
      • Vul het onderstaande formulier compleet in;
      • Vul in het veld telefoonnummer, het telefoonnummer in waarmee je gebeld hebt;
      • Vul in het veld datum, de datum van het telefoongesprek in, wat heeft plaatsgevonden;
      • Omschrijf waar het telefoongesprek ongeveer over ging.

    Zodra wij de aanvraag hebben ontvangen, zullen wij deze zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

     

     

     

    Privacybeleid *

    Pin It on Pinterest