Veelgestelde vragen

Algemeen

Waar zitten jullie gevestigd?

Wij zijn gevestigd op het onderstaande adres:

Drakensteynpad 43
1333 XM Almere

Hoe zijn jullie bereikbaar?

Wij zijn telefonisch binnen de openingstijden bereikbaar op telefoonnummer 036-2340134.

Verder kun je ons 24 uur per dag een bericht sturen via ons contactformulier.

Wat zijn jullie openingstijden?

Onze openingstijden zijn:

Ma-Za: 09:00 – 18:00
Vr: 09:00 – 21:00 koopavond
Uitsluitend op afspraak

Kan ik bij jullie terecht zonder afspraak?

Nee, wij werken uitsluitend op afspraak. Je kunt bij ons niet terecht zonder dat je een afspraak hebt gemaakt.

Reparatie

Hoe kan ik een afspraak maken voor een reparatie?

Klik hier en volg de stappen om gemakkelijk een online afspraak te maken.

Ook is het mogelijk om telefonisch via telefoonnummer 036-2340134 of per e-mail een afspraak te maken.

 

Hoe kan ik een offerte aanvragen?

Klik hier en volg de stappen om gemakkelijk een offerte aan te vragen.

Hoelang heb ik garantie op een reparatie?

Op elke reparatie geven wij 6 maanden garantie. M.u.v. waterschade reiniging, software herstel en onderzoek.

Moet ik reparatiekosten betalen als mijn apparaat niet gerepareerd kan worden?

Nee. Indien jouw apparaat niet gerepareerd kan worden betaal je ons alleen onderzoekskosten. De onderzoekskosten bedragen €39,00 m.u.v. laptops, desktops, smartwatches en consoles hiervoor bedragen de onderzoekskosten €69,00. Indien je een waterschade reiniging aan jouw apparaat hebt laten uitvoeren en het apparaat niet gerepareerd kan worden betaal je ons alleen de kosten van de waterschade reiniging.

Hoelang duurt een reparatie?

De meeste reparaties voeren wij binnen 1 uur uit tenzij anders wordt aangegeven. M.u.v. waterschade reiniging, software herstel en onderzoek.

Hoe kan ik een reparatie betalen?

Bij ons kun je een reparatie afrekenen op de volgende manieren:

 

  • Contant;
  • Pin;
  • Overboeken.
Ik weet niet wat er met mijn apparaat aan de hand is, kan ik mijn apparaat laten onderzoeken?

Ja. Als je niet weet wat er met jouw apparaat aan de hand is kunnen wij jouw apparaat onderzoeken. Je krijgt na het onderzoek te horen wat er mis is met het apparaat. De onderzoekskosten bedragen €39,00 m.u.v. laptops, desktops, smartwatches en consoles hiervoor bedragen de onderzoekskosten €69,00. Indien je na het onderzoek een reparatie laat uitvoeren komen de onderzoekskosten te vervallen.

Moet ik voorafgaande een reparatie betalen?

Nee, je betaald bij ons altijd na afloop van een reparatie. M.u.v. waterschade reiniging en onderzoek.

Komen de onderzoekskosten na een onderzoek te vervallen als ik een reparatie laat uitvoeren?

Ja. Wanneer je na een onderzoek besluit jouw apparaat te laten repareren komen de onderzoekskosten te vervallen. De onderzoekskosten bedragen €39,00 m.u.v. laptops, desktops, smartwatches en consoles hiervoor bedragen de onderzoekskosten €69,00.

Raak ik mijn data kwijt na een reparatie?

Het komt bijna nooit voor dat er data verloren gaat bij een reparatie. Natuurlijk is dit geheel op eigen risico. Wij zijn niet aansprakelijk voor het eventuele verlies van data. Bij waterschade reiniging en software herstel raak je in de meeste gevallen wel jouw data kwijt. Maak altijd voorafgaande een reparatie een backup van jouw apparaat.

Voeren jullie reparaties uit op locatie?

Wij voeren geen reparaties uit op locatie. Indien je jouw apparaat wilt laten repareren kun je bij ons terecht op afspraak.

Pin It on Pinterest