Veelgestelde vragen

Algemeen

Waar zit Mobile Repair Company gevestigd?

Mobile Repair Company zit gevestigd op het onderstaande adres.

Drakensteynpad 43
1333 XM Almere

Hoe is Mobile Repair Company bereikbaar?

Mobile Repair Company is telefonisch binnen de openingstijden bereikbaar op
036-5252885.

Verder kunt u ons 24 uur per dag een bericht sturen via ons contactformulier.

Wat zijn de openingstijden van Mobile Repair Company?

De openingstijden van Mobile Repair Company zijn:

Ma-Za: 09:00 – 18:00
Vr: 09:00 – 21:00
Uitsluitend op afspraak

Kan ik bij Mobile Repair Company terecht zonder afspraak?

Nee. Mobile Repair Company werkt uitsluitend op afspraak. U kunt bij ons niet terecht zonder dat u een afspraak heeft gemaakt.

Reparatie

Hoe kan ik een afspraak maken voor een reparatie?

U kunt telefonisch binnen de openingstijden een afspraak maken via telefoonnummer 036-5252885.

Ook is het mogelijk om online of per e-mail een afspraak te maken.

Hoelang heb ik garantie op een reparatie?

Bij Mobile Repair Company ontvangt u 6 maanden garantie op elke reparatie. m.u.v waterschade reiniging, software herstel en onderzoek.

Hoelang duurt een reparatie?

De meeste reparaties voert Mobile Repair Company binnen 1 uur uit tenzij anders wordt aangegeven. m.u.v waterschade reiniging, software herstel en onderzoek.

Hoe kan ik een reparatie betalen?

Bij Mobile Repair Company kunt u een reparatie afrekenen op de volgende manieren:

Contant
iDeal
Tikkie
Overboeken
PayPal

Moet ik voorafgaande een reparatie betalen?

Nee. U betaald bij Mobile Repair Company altijd na afloop van een reparatie. m.u.v waterschade reiniging en onderzoek.

Waarom staan er geen prijzen vermeld op jullie website?

Mobile Repair Company toont geen prijzen op haar website om de volgende reden. De prijs van een reparatie kan per dag verschillen. Indien u wilt weten wat een reparatie kost, neem dan gerust contact met ons op voor de beste prijs.

Moet ik reparatie kosten betalen als mijn toestel niet gerepareerd kan worden?

Nee. Indien uw toestel niet gerepareerd kan worden betaald u ons alleen onderzoekskosten. De onderzoekskosten bedragen €25,00. Indien u een waterschade reiniging aan uw toestel heeft laten uitvoeren en het toestel niet gerepareerd  kan worden betaald u ons alleen de kosten van de waterschade reiniging.

Ik weet niet wat er met mijn toestel aan de hand is, kan ik mijn toestel laten onderzoeken?

Ja. Als u niet weet wat er met uw toestel aan de hand is kunnen wij uw toestel voor u onderzoeken. U krijgt na het onderzoek te horen wat er mis is met het toestel. De onderzoekskosten bedragen €25,00. Indien u na het onderzoek een reparatie laat uitvoeren komen de onderzoekskosten te vervallen.

Komen de onderzoekskosten na een onderzoek te vervallen als ik een reparatie laat uitvoeren?

Ja. Wanneer u na een onderzoek besluit uw toestel te laten repareren komen de onderzoekskosten te vervallen. De onderzoekskosten bedragen €25,00.

Voert Mobile Repair Company reparaties uit op locatie?

Mobile Repair Company voert geen reparaties uit op locatie. Indien u uw toestel wilt laten repareren kunt u bij ons terecht op afspraak.

Raak ik mijn data kwijt na een reparatie?

Het komt bijna nooit voor dat er data verloren gaat bij een reparatie. Natuurlijk is dit geheel op eigen risico. Mobile Repair Company is niet aansprakelijk voor het eventuele verlies van data. Bij waterschade reiniging en software herstel raakt u in de meeste gevallen wel uw data kwijt. Maak altijd voorafgaande een reparatie een backup van uw toestel.

Shop

Toestel verkopen

Hoe kan ik een afspraak maken om mijn toestel te verkopen?

Vul het toestel verkopen formulier in. Hierna nemen wij binnen enkele minuten contact met u op om een afspraak in te plannen.

Welke merken toestellen kopen jullie in?

Op dit moment kopen wij alleen onderstaande merken toestellen in:

  • Apple
  • Samsung
  • Huawei
  • HTC
  • Nokia
  • Sony
  • LG
  • OnePlus
  • Google Pixel
  • Motorola

Moet ik mij legitimeren als ik mijn toestel verkoop?

Ja, u dient zich te legitimeren met een paspoort, rijbewijs of ID kaart.

Als ik mijn toestel verkoop, wordt deze dan aangemeld in het landelijke Digitaal Opkopers Register (DOR)?

Ja, Mobile Repair Company is verplicht uw toestel aan te melden in het landelijke Digitaal Opkopers Register (DOR). Via dit systeem kan de Politie nagaan of uw toestel van diefstal afkomstig is.

Wanneer ontvang ik mijn geld als ik mijn toestel verkoop?

Wanneer u bij ons op afspraak langskomt wordt uw toestel beoordeeld. Als wij na het beoordelen beslissen uw toestel in te kopen, ontvangt u direct uw geld.

Hoe ontvang ik mijn geld als ik mijn toestel verkoop?

U ontvangt uw geld per bank. Op ons adres werken wij zonder contant geld.

Kan ik direct een ander toestel bij jullie kopen?

Nee, dit kan alleen via onze online shop. Op ons adres hebben wij geen toestellen op voorraad.