Veelgestelde vragen

Algemeen

Waar zit Mobile Repair Company gevestigd?

Mobile Repair Company zit gevestigd op het onderstaande adres.

Drakensteynpad 43
1333 XM Almere
Nederland

Hoe is Mobile Repair Company bereikbaar?

Mobile Repair Company is telefonisch binnen de openingstijden bereikbaar op
036-5252885.

Verder kunt u ons 24 uur per dag een bericht sturen via ons contactformulier.

Wat zijn de openingstijden van Mobile Repair Company?

De openingstijden van Mobile Repair Company zijn:

Ma-Za: 09:00 – 18:00
Vr: 09:00 – 21:00 koopavond
Uitsluitend op afspraak

Kan ik bij Mobile Repair Company terecht zonder afspraak?

Nee. Mobile Repair Company werkt uitsluitend op afspraak. U kunt bij ons niet terecht zonder dat u een afspraak heeft gemaakt.

Reparatie

Hoe kan ik een afspraak maken voor een reparatie?

U kunt telefonisch binnen de openingstijden een afspraak maken via telefoonnummer 036-5252885.

Ook is het mogelijk om online of per e-mail een afspraak te maken.

Hoelang heb ik garantie op een reparatie?

Bij Mobile Repair Company ontvangt u 6 maanden garantie op elke reparatie. m.u.v waterschade reiniging, software herstel en onderzoek.

Hoelang duurt een reparatie?

De meeste reparaties voert Mobile Repair Company binnen 1 uur uit tenzij anders wordt aangegeven. m.u.v waterschade reiniging, software herstel en onderzoek.

Hoe kan ik een reparatie betalen?

Bij Mobile Repair Company kunt u een reparatie afrekenen op de volgende manieren:

  • contant;
  • Tikkie;
  • overboeken.

Moet ik voorafgaande een reparatie betalen?

Nee. U betaald bij Mobile Repair Company altijd na afloop van een reparatie. m.u.v waterschade reiniging en onderzoek.

Waarom staan er geen prijzen vermeld op jullie website?

Mobile Repair Company toont geen prijzen op haar website om de volgende reden. De prijs van een reparatie kan per dag verschillen. Wij willen u de beste prijs garantie bieden. Indien u wilt weten wat een reparatie kost, neem dan gerust contact met ons op voor de beste prijs.

Moet ik reparatie kosten betalen als mijn toestel niet gerepareerd kan worden?

Nee. Indien uw toestel niet gerepareerd kan worden betaald u ons alleen onderzoekskosten. De onderzoekskosten bedragen €25,00. Indien u een waterschade reiniging aan uw toestel heeft laten uitvoeren en het toestel niet gerepareerd  kan worden betaald u ons alleen de kosten van de waterschade reiniging.

Ik weet niet wat er met mijn toestel aan de hand is, kan ik mijn toestel laten onderzoeken?

Ja. Als u niet weet wat er met uw toestel aan de hand is kunnen wij uw toestel voor u onderzoeken. U krijgt na het onderzoek te horen wat er mis is met het toestel. De onderzoekskosten bedragen €25,00. Indien u na het onderzoek een reparatie laat uitvoeren komen de onderzoekskosten te vervallen.

Komen de onderzoekskosten na een onderzoek te vervallen als ik een reparatie laat uitvoeren?

Ja. Wanneer u na een onderzoek besluit uw toestel te laten repareren komen de onderzoekskosten te vervallen. De onderzoekskosten bedragen €25,00.

Voert Mobile Repair Company reparaties uit op locatie?

Mobile Repair Company voert geen reparaties uit op locatie. Indien u uw toestel wilt laten repareren kunt u bij ons terecht op afspraak.

Raak ik mijn data kwijt na een reparatie?

Het komt bijna nooit voor dat er data verloren gaat bij een reparatie. Natuurlijk is dit geheel op eigen risico. Mobile Repair Company is niet aansprakelijk voor het eventuele verlies van data. Bij waterschade reiniging en software herstel raakt u in de meeste gevallen wel uw data kwijt. Maak altijd voorafgaande een reparatie een backup van uw toestel.

Shop

Hoe kan ik een bestelling in de shop afrekenen?

Bij Mobile Repair Company kunt u uw bestelling afrekenen op de volgende manieren:

  • iDEAL;
  • Maestro;
  • Mastercard;
  • Bancontact / Mistercash;
  • PayPal;
  • Visa.

Wat zijn de transactiekosten voor jullie betaalmethoden?

Voor sommige betaalmethoden rekenen wij extra transactiekosten. Hieronder vindt u een overzicht per betaalmethode:

  • iDEAL gratis;
  • Maestro €0,25 + 2,8% van het totaalbedrag;
  • Mastercard €0,25 + 2,8% van het totaalbedrag;
  • Bancontact / Mistercash €0,39 + 1,5% van het totaalbedrag;
  • PayPal €0,60 + 3,4% van het totaalbedrag;
  • Visa €0,25 + 2,8% van het totaalbedrag.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelde producten in huis heb?

Indien u op werkdagen voor 17:00 besteld heeft, heeft u uw producten de volgende dag in huis. Het kan onverhoopt voorkomen dat Post NL vertraging heeft opgelopen. Indien u na 3 werkdagen uw producten nog niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch via telefoonnummer 036-5252885, via e-mail of via ons contactformulier.

Ontvang ik een Track & Trace code als mijn bestelling is verzonden?

Indien uw bestelling is verstuurd met pakketpost zult u nadat uw bestelling is verzonden een aparte e-mail ontvangen met daarin uw Track & Trace code. Indien uw bestelling is verstuurd met brievenbuspost zult u geen Track & Trace code ontvangen.

Wordt mijn bestelling verstuurd met brievenbuspost of pakketpost?

Indien u een toestel bij ons heeft besteld zal deze altijd via pakketpost verstuurd worden. Bij alle overige producten hangt het ervan af hoe groot het product is.

Wordt mijn bestelling aangetekend of verzekerd verstuurd?

Indien u een toestel heeft besteld in onze shop zal deze altijd aangetekend of verzekerd verstuurd worden. Bij alle overige producten hangt het ervan af wat de totaalwaarde van de bestelling is.

Wat rekenen jullie aan verzendkosten?

Wij brengen de volgende verzendkosten in rekening:

  • Nederland gratis verzending;
  • België €8,95.

Hoelang heb ik garantie op mijn bestelde producten?

Mobile Repair Company geeft de volgende garantie op haar producten:

  • nieuwe toestellen: standaard fabrieksgarantie;
  • gebruikte toestellen: 12 maanden garantie;
  • refurbished toestellen: 24 maanden garantie;
  • alle overige producten: 6 maanden garantie.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen wat moet ik nu doen?

Indien u na 3 werkdagen uw producten nog niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch via telefoonnummer 036-5252885, via e-mail of via ons contactformulier.

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?

Nee, bestellingen kunnen alleen online in onze shop gedaan worden. Op ons adres hebben wij geen voorraden.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Voor het retourneren van uw bestelling verwijzen wij u naar onze pagina retouren. Op deze pagina vindt u de instructies hoe u uw bestelling kunt retourneren.

Toestel verkopen

Hoe kan ik een afspraak maken om mijn toestel te verkopen?

Vul het toestel verkopen formulier in. Hierna nemen wij binnen enkele minuten contact met u op om een afspraak in te plannen.

Welke merken toestellen kopen jullie in?

Op dit moment kopen wij alleen onderstaande merken toestellen in:

  • Apple;
  • Samsung;
  • Huawei;
  • HTC;
  • Nokia;
  • Sony;
  • LG;
  • OnePlus;
  • Google Pixel;
  • Motorola;
  • Xiaomi;
  • Oppo.

Moet ik mij legitimeren als ik mijn toestel verkoop?

Ja, u dient zich te legitimeren met een paspoort, rijbewijs of ID kaart.

Als ik mijn toestel verkoop, wordt deze dan aangemeld in het landelijke Digitaal Opkopers Register (DOR)?

Ja, Mobile Repair Company is verplicht uw toestel aan te melden in het landelijke Digitaal Opkopers Register (DOR). Via dit systeem kan de Politie nagaan of uw toestel van diefstal afkomstig is.

Wanneer ontvang ik mijn geld als ik mijn toestel verkoop?

Wanneer u bij ons op afspraak langskomt wordt uw toestel beoordeeld. Als wij na het beoordelen beslissen uw toestel in te kopen, ontvangt u direct uw geld.

Hoe ontvang ik mijn geld als ik mijn toestel verkoop?

U ontvangt uw geld per bank. Op ons adres werken wij zonder contant geld.

Kan ik direct een ander toestel bij jullie kopen?

Nee, dit kan alleen via onze online shop. Op ons adres hebben wij geen toestellen op voorraad.

× Whatsapp online